22/11/15
(מיועד לגברים ולנשים)
ניהול מערכת הכרטיסים – משימה מרכזית
תפעול תוכנת הכרטיסים, אחריות וביצוע מכירת כרטיסים לאירועי תרבות, כולל הפקת דוחות, מכירה ואחריות על הקופה.
משימות מזכירות:
תיאומי פגישות וניהול יומנים.
שירותי משרד, מענה טלפוני, הדפסה, תיוק, הזמנת ציוד, טיפול בחשבוניות, הנה"ח.
קשר עם לקוחות, ספקים ואמנים
תאום וארגון חדר ישיבות לפגישות, כיבוד, עזרים.
משימות הפקה ותרבות:
השתתפות פעילה בארגון טקסים, פסטיבלים והפקות.
הכנת בקשות תמיכה למשרדי ממשלה ומעקב תקציבי ביחד עם מנהלת המחלקה
עבודה מול גופים איתם יש למחלקה שיתופי פעולה: פסטורל, תרבות לישראל, מחלקות ועוד.
הזמנת ציוד ועזרים להפקות.
דרישות התפקיד:
אחריות , אמינות, סדר וארגון (בהקשר לעיסוק בכסף מזומן ואשראי)
עבודה בשעות לא שגרתיות, כולל שעות ערב, סביב אירועי תרבות.
ידע וניסיון בניהול משרד ויכולות ארגון ואדמיניסטרציה ברמה גבוה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, ונכונות למתן שירות.
שליטה במיומנויות מחשב, word, excel, outlook.
יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב.
שפה- ידע בסיסי באנגלית.
היקף משרה: מלאה תחילת עבודה – נובמבר – בתאום עם המועמד
מעוניינים יגישו את מועמדותם בכתב ובצירוף קורות חיים עד לתאריך 25.11.15 jobs@galil-elion.org.il (חובה לציין שם משרה)