התפקיד:
התפקיד כולל ניהול שוטף של כלל הנושאים הקהילתיים / מוניציפאליים בישוב.
תחומי אחריות וסמכות:
- אחריות לכינוס וניהול ישיבות הנהלת הקהילה בתיאום ושיתוף היו"ר.
- אחריות על יישום כל החלטות האסיפה, הנהלת הקהילה והוועדות וההנהלות בהם משתתף כמו גם יישום התקנונים.
- אחריות לביצוע כל הצעדים הנדרשים ליישום המדיניות שנקבעה, להצבת מטרות, יעדים ומטלות למנהלי ורכזי המגזרים השונים ולהפעלת ההנהלה כצוות יוזם ומחדש.
- יזום תהליכי התפתחות וצמיחה בנושאי הקהילה השונים.
- הובלת תהליכי שינוי והתאמת מבנה הקיבוץ לצרכים המוניציפאליים.
- הכנת תקציב שנתי לאגודה וענפיה, וכן בקרה ועמידה התקציב שאושר באסיפת האגודה.
- לפעול באופן מתמיד להקטנת הוצאות וייעול המערכת מחד, ולהגדלת הכנסות הקהילה מאידך.
- קשר עם רשויות חיצוניות כגון מועצה אזורית, בי"ס אזוריים, רשם האגודות השיתופיות ורשויות ממשלתיות אחרות בקשריהן עם הקיבוץ וכד'.
- אחריות על גביית מיסים ותשלומים בגין אספקת שירותי קהילה בתשלום.
- אחריות להתנהלות אתית, חוקית ותקינה באגודה הקהילתית.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בניהול מערכת קיבוצית דומה.
- השכלה רלוונטית והבנה בתחום הכלכלי והחברתי.
- דיסקרטיות ולויאליות.
- יושרה ואמינות ציבורית.
- יחסי אנוש מצוינים, כתובת לפנויות והתייחסות לחברים. יכולת עבודה בצוות.
- יכולת הובלת תהליכים ויוזמות ציבוריות.
- תודעת שירות גבוהה.
תחילת עבודה: מידי
היקף המשרה: חצי משרה
קדנציה: 2 שנים
כפיפות: לאסיפת האג"ק
בחירה: קלפי
קורות חיים ניתן לשלוח למייל droshimgonen@gmail.com עד לתאריך 31.12.2015.