התפקיד:

התפקיד כולל ניהול שוטף של כלל הנושאים הקהילתיים / מוניציפאליים בישוב.

 

תחומי אחריות וסמכות:

  • אחריות לכינוס וניהול ישיבות הנהלת הקהילה בתיאום ושיתוף היו”ר.
  • אחריות על יישום כל החלטות האסיפה, הנהלת הקהילה והוועדות וההנהלות בהם משתתף כמו גם יישום התקנונים.
  • אחריות לביצוע כל הצעדים הנדרשים ליישום המדיניות שנקבעה, להצבת מטרות, יעדים ומטלות למנהלי ורכזי המגזרים השונים ולהפעלת ההנהלה כצוות יוזם ומחדש.
  • יזום תהליכי התפתחות וצמיחה בנושאי הקהילה השונים.
  • הובלת תהליכי שינוי והתאמת מבנה הקיבוץ לצרכים המוניציפאליים.
  • הכנת תקציב שנתי לאגודה וענפיה, וכן בקרה ועמידה התקציב שאושר באסיפת האגודה.
  • לפעול באופן מתמיד להקטנת הוצאות וייעול המערכת מחד, ולהגדלת הכנסות הקהילה מאידך.
  • קשר עם רשויות חיצוניות כגון מועצה אזורית, בי”ס אזוריים, רשם האגודות השיתופיות ורשויות ממשלתיות אחרות בקשריהן עם הקיבוץ וכד’.
  • אחריות על גביית מיסים ותשלומים בגין אספקת שירותי קהילה בתשלום.
  • אחריות להתנהלות אתית, חוקית ותקינה באגודה הקהילתית.

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון קודם בניהול מערכת קיבוצית דומה.
  • השכלה רלוונטית והבנה בתחום הכלכלי והחברתי.
  • דיסקרטיות ולויאליות.
  • יושרה ואמינות ציבורית.
  • יחסי אנוש מצוינים, כתובת לפנויות והתייחסות לחברים. יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת הובלת תהליכים ויוזמות ציבוריות.
  • תודעת שירות גבוהה.

 

תחילת עבודה: מידי

 

היקף המשרה: חצי משרה

 

קדנציה: 2 שנים

 

כפיפות: לאסיפת האג”ק

           

בחירה: קלפי

 

קורות חיים ניתן לשלוח למייל  droshimgonen@gmail.com  עד לתאריך 31.12.2015.